ملاک تعیین بهترین بازیکن زمین چیست؟

بهترین بازیکن زمین یا man of the match از جمله شاخص‌هایی است که پس از پایان هر بازی در تمامی لیگ‌های معتبر تعیین می‌شود. پلتفرم تیم‌وفیت نیز در پایان هر رویداد یکی از شرکت کنندگان را به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی می‌کند. در این مقاله عنوان مذکور را تعریف کرده و به تفاوت آن با عنوان "پدیده بازی" می‌پردازیم.

 

بازیکن برتر یا بهترین بازیکن زمین کیست؟

عنوان بهترین بازیکن زمین در اغلب مسابقات به یکی از بازیکنان تیم برنده اطلاق می‌شود که تاثیر قابل توجهی در برد تیم خود و بهبود کیفیت بازی داشته است. برای مثال در مسابقات فوتبال، فردی که دارای تعداد گل، پاس گل یا ارسال های موثر بیشتری باشد می‌تواند این عنوان را به خود اختصاص دهد. همچنین دروازه‌بانی که در برابر حملات سنگین تیم مقابل، دروازه خود را بسته نگه دارد نیز ممکن است به عنوان بازیکن برتر شناخته شود.

بهترین بازیکن زمین در تیم‌وفیت چگونه انتخاب می‌شود؟

پلتفرم تیم‌وفیت معرفی بهترین بازیکن زمین در هر رویداد را به مدیر سانس و شرکت کنندگان در همان رویداد واگذار کرده است.

همانطور که در صفحه بهترین ها گفته شد، یکی از ویژگی‌های رویدادهایی که در پلتفرم تیم‌وفیت برگزار می‌شود، ارسال پیامک نظرسنجی  برای شرکت کنندگان است. این پیامک پس از پایان هر رویداد برای مدیر سانس و افراد حاضر در زمین ارسال شده و حاوی لینک نظرسنجی می‌باشد. بازیکنان با کلیک بر روی لینک به صفحه نظرسنجی هدایت شده و می‌توانند بازیکن برتر را از نگاه خود انتخاب کنند. در نهایت فردی که بیشترین رای را برای این عنوان کسب کند، به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته خواهد شد.

بازی‌های دوستانه خود را به طور رایگان در پلتفرم تیم‌وفیت ثبت کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

بهترین بازیکن زمین چه تفاوتی با پدیده بازی دارد؟

همانطور که در متن پیامک ارسالی می‌بینید، حاضرین در رویداد می‌توانند علاوه بر بهترین بازیکن، پدیده بازی را نیز مشخص کنند. در توضیح این عنوان می‌توان گفت: در هر رویداد، فرد یا افرادی هستند که کیفیت بازی آن‌ها در مقایسه با رویدادهای قبلی رشد قابل توجهی داشته است اما نه در حدی که به عنوان بازیکن برتر شناخته شوند. ما در تیم‌وفیت به این بازیکنان لقب "پدیده بازی" را اختصاص داده‌ایم تا انگیزه کافی به منظور افزایش سطح کیفی برای تمامی افراد حاضر در زمین ایجاد شود. در واقع برای آنکه یک بازیکن به عنوان پدیده بازی شناخته شود، کافیست عملکرد وی در یک رویداد بهتر از عملکرد او در رویدادهای گذشته باشد.

انتخاب بهترین بازیکن چه مزیتی دارد؟

با انتخاب بهترین بازیکن زمین شرکت کنندگان در رویداد ترغیب می‌شوند سطح فنی خود را ارتقا داده و این عنوان را کسب کنند. این اتفاق علاوه بر بهبود کیفیت رویدادهای ورزشی مزایای دیگری نیز دارد که از جمله آن اهدای جایزه به نفرات برتر است.

با هر بار کسب عنوان "بهترین بازیکن زمین" یک امتیاز به جدول امتیازات بازیکنان افزوده خواهد شد. در نهایت سه نفری که در پایان هر فصل بیشترین امتیاز را به دست آورده باشند، به عنوان تیم‌وفیتی برتر شناخته شده و جوایز ارزشمندی دریافت خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به صفحه بهترین ها مراجعه کنید.

چنانچه تمایل دارید از عملکرد خود و تعداد دفعاتی که به عنوان پدیده بازی شناخته شده‌اید، آگاه شوید، کافیست به پروفایل کاربری  خود سر زده و گزارش کاملی از فعالیت‌های خود در پلتفرم تیم‌وفیت را مشاهده نمایید. 

 

 

 

ارسال نظر:

نظرات

اولین نفری باشید که در این صفحه نظر ثبت میکند:


ثبت نظر جدید:

جهت ثبت نظر، عضویت و ورود به سایت الزامیست. جهت ورود/عضویت اینجا کلیک نمایید.