پدیده بازی کیست و چه تفاوتی با بهترین بازیکن دارد؟

همانطور که میدانید یکی از شاخص‌های هر رویداد در پلتفرم تیم‌وفیت به عنوان پدیده بازی اختصاص دارد. در این مقاله عنوان مذکور را تعریف کرده و به تفاوت آن با عنوان بازیکن برتر می‌پردازیم.

پدیده بازی کیست؟

اگر بخواهیم یک تعریف ساده برای این عنوان ارائه دهیم، در ابتدا باید بگوییم که در هر رویداد ورزشی هر یک از بازیکنان سطح کیفی متفاوتی دارند. مسلما فردی که بالاترین کیفیت را در یک مسابقه ارائه دهد، به عنوان بهترین بازیکن رویداد یا man of the match شناخته می‌شود. اما در کنار بهترین بازیکن، فرد یا افراد دیگری نیز هستند که کیفیت بازی آن‌ها در مقایسه با رویدادهای قبلی رشد قابل توجهی داشته است. ما در تیم‌وفیت به این بازیکنان لقب پدیده بازی را اختصاص داده‌ایم تا انگیزه کافی به منظور افزایش سطح کیفی برای تمامی افراد حاضر در زمین ایجاد شود. در واقع برای آنکه یک بازیکن به عنوان پدیده بازی شناخته شود، کافیست عملکرد وی در یک رویداد بهتر از عملکرد او در رویدادهای گذشته باشد.

 

اگر از نظر بازیکنان حاضر در زمین، نسبت به عملکرد خود در رویدادهای قبلی پیشرفت محسوسی داشته باشید، پدیده بازی خواهید بود.

پدیده بازی چگونه مشخص می‌شود؟

همانطور که در صفحه بهترین ها گفته شد، یکی از ویژگی‌های رویدادهایی که در پلتفرم تیم‌وفیت برگزار می‌شوند، ارسال پیامک نظرسنجی برای بازیکنان است. این پیامک پس از پایان هر رویداد برای مدیر سانس و افراد حاضر در زمین ارسال شده و حاوی لینک نظرسنجی می‌باشد. بازیکنان با کلیک بر روی لینک به صفحه نظرسنجی هدایت شده و می‌توانند بهترین بازیکن و پدیده بازی را از نگاه خود انتخاب کنند. در نهایت فردی که بیشترین رای را برای این عنوان کسب کند، به عنوان پدیده بازی شناخته خواهد شد.

برای مثال در رویداد (دوشنبه، 3 مهر) از سانس ثابت هفتگی والیبال مطهری / مجموعه نیکان / الهیه، آقای محمدصدرا فتوت جاه با دو رای به عنوان پدیده بازی معرفی شد.

چنانچه تمایل دارید از عملکرد خود و تعداد دفعه‌هایی که پدیده بازی شناخته شده‌اید، آگاه شوید، کافیست به پروفایل کاربری خود سر زده و گزارش کاملی از فعالیت‌های خود در پلتفرم تیم‌وفیت را ببینید. 

با هر بار کسب عنوان پدیده بازی یک امتیاز به جدول امتیازات بازیکنان افزوده خواهد شد. در نهایت سه نفری که در پایان هر فصل بیشترین امتیاز را به دست آورده باشند به عنوان تیم‌وفیتی برتر شناخته شده و جوایز ارزشمندی دریافت خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به صفحه بهترین ها مراجعه کنید.

 

 

 

ارسال نظر:

نظرات

اولین نفری باشید که در این صفحه نظر ثبت میکند:


ثبت نظر جدید:

جهت ثبت نظر، عضویت و ورود به سایت الزامیست. جهت ورود/عضویت اینجا کلیک نمایید.