چرا باید در نظرسنجی تیم‌وفیت شرکت کنیم؟

همانطور که پیشتر گفته شد، یکی از قابلیت‌های پلتفرم تیموفیت، امکان نظرسنجی پس از پایان هر رویداد است. در این مقاله به فواید دومنظوره نظرسنجی برای بازیکنان و پلتفرم پرداخته و نحوه انجام آن را ذکر خواهیم نمود.

فواید نظرسنجی تیم‌وفیت چیست؟

انجام نظرسنجی پس از پایان هر رویداد ورزشی توسط شرکت کنندگان، از دو جهت، مفید فایده خواهد بود که تاثیر یکی از آن‌ها به طور مستقیم و دیگری به صورت غیر مستقیم قابل مشاهده است.

1. افزایش امتیاز فصلی با شرکت در نظرسنجی

همانطور که در صفحه بهترین ها گفته شد، بازیکنان حاضر در هر رویداد با انجام نظرسنجی که کمتر از یک دقیقه وقت آن‌ها را به خود اختصاص می‌دهد، می‌توانند یک امتیاز دریافت کنند. در واقع با افزایش مجموع امتیازات از 4 راه نظرسنجی، شرکت در رویداد، کسب عناوین بهترین بازیکن و پدیده بازی، با دیگر بازیکنان وارد رقابت شده و برای کسب جوایز میلیونی پایان فصل تلاش می‌کنند. شما مخاطبین گرامی می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه بهترین ها مراجعه نمایید.

2. بهبود سطح کیفی رویدادها

بازیکنان با شرکت در نظرسنجی پایان رویداد می‌توانند بهترین بازیکن و پدیده بازی را انتخاب کنند. اما فرم نظرسنجی دیگری نیز وجود دارد که تنها مختص مدیر سانس می‌باشد. در واقع فرم نظرسنجی که از طریق پیامک برای مدیر سانس ارسال می‌شود، قابلیت‌های متفاوتی خواهد داشت. در این نظرسنجی، مدیر سانس علاوه بر ارائه نظرات خود نسبت به پلتفرم تیموفیت و نحوه برگزاری بازی، سطح فنی، انضباطی و اخلاقی بازیکنان حاضر در رویداد را نیز از نگاه خود تعیین می‌کند. البته این تعیین سطح برای بازیکنانی انجام می‌شود که از طریق پلتفرم تیموفیت به رویداد اضافه شده‌اند نه افرادی که به عنوان اعضای ثابت تیم شناخته می‌شوند.

با ارائه امتیاز به این بازیکنان، سطح کیفی آن‌ها از نظر فنی، اخلاقی و انضباطی به طور میانگین مشخص شده و برای تمام بازدیدکنندگان سایت قابل نمایش می‌باشد. به این ترتیب مدیران سانس می‌توانند در هنگام تکمیل بازیکنان یک رویداد، افراد مختلف را مقایسه نموده و از میان بازیکنانی که درخواست حضور در رویداد را ارسال کرده‌اند، شخص مورد نظر خود را تایید نمایند. با ادامه این روند، کاربران سایت تیموفیت که از طریق این پلتفرم در رویدادهای مختلف حاضر می‌شوند، در راستای ارتقاء سطح کیفی خود تلاش می‌کنند.

مشاهده امتیازات بازیکنان

برای مشاهده امتیازات فنی، اخلاقی و انضباطی هر بازیکن می‌توانید به پروفایل کاربری وی مراجعه کنید. در این صفحه برخی از اطلاعات مربوط به هر بازیکن شامل نام و نام خانوادگی، سن، رشته‌های مورد علاقه (مانند سانس والیبال، فوتبال، پینگ پنگ و...) افتخارات و میانگین امتیازات وی طبق تصویر زیر ذکر شده است. همچنین آخرین رویدادهایی که بازیکن در آن‌ها حضور داشته است نیز قابل نمایش می‌باشد.

نحوه انجام نظرسنجی در سایت تیم‌وفیت

یکی از ویژگی‌های رویدادهایی که در پلتفرم تیم‌وفیت برگزار می‌شود، ارسال پیامک نظرسنجی برای شرکت کنندگان است. این پیامک پس از پایان هر رویداد برای مدیر سانس و افراد حاضر در زمین ارسال شده و حاوی لینک نظرسنجی می‌باشد. بازیکنان با کلیک بر روی لینک به صفحه نظرسنجی هدایت شده و می‌توانند بهترین بازیکن زمین را از نگاه خود انتخاب کنند. در نهایت فردی که بیشترین رای را برای این عنوان کسب کند، به عنوان بازیکن برتر شناخته خواهد شد.

درباره تیم‌وفیت

در این سامانه می توانید با رویدادهای ورزشی اطراف خود آشنا شده و در کنار دوستان جدیدتان ورزش کنید. برای انجام این کار می‌توانید از طریق صفحه بازی ها رویداد ورزشی یا سانس هفتگی مورد نظر خود را در سایت تیم‌وفیت انتخاب کنید.

ارسال نظر:

نظرات

اولین نفری باشید که در این صفحه نظر ثبت میکند:


ثبت نظر جدید:

جهت ثبت نظر، عضویت و ورود به سایت الزامیست. جهت ورود/عضویت اینجا کلیک نمایید.